Perşembe, Haziran 14, 2012

Yves Rocher Waterproof Asansörlü Göz Kalemleri


Göz kalemleri kullanmayı çok seven ve pratik bulan bir insanım aslında ama blogta pek fazla yer vermemişim.  Bunlarla başlayalım istedim :)
Yves Rocher'ın bu göz kalemleri en sevdiklerimden.


Benim bir göz kaleminden beklentim, 
-Kolay uygulanabilsin, sabahları beni uğraştırmasın, göz kapağımı zorlamasın :)
-Akmasın, bulaşmasın, en azından beni 8-9 saat idare etsin.
-Gözümde kalıcı olsun ama çıkarırken zorlanmamalıyım, sıradan bir göz makyajı temizleyicisiyle çıkabilsin
-Her ne kadar göz doktorum ''Yapma!'' desede göz içine çekilebilsin.

Hal böyleyken bu kalemler tüm beklentilerimi karşıladılar.
Ayrıca renklerinide çok seviyorum ben. Seride toplam 6 renk seçeneği bulunuyor; siyah, mavi, mor, turkuaz, bakır, yeşil. Bunlardan ilk üçü tamamen matken diğerleri sedefli bir yapıya sahip. 









Ve renkler böyle..


Ürünler 0.3 gram, tahmin edebileceğiniz gibi çok çabuk bitiyorlar.
Fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 26 tl.
Değer mi derseniz, değer ;)
Sevgiyle kalın...

11 yorum:

KMKGB dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Teşekürler :) geliyorum hemen ;)

Shimizu Zen dedi ki...

Kalemler çok şeker duruyo:) Ama hepsine o kadar parayı verdın mı tanıtım amaçlı mı yolladılar merak ettım :D

Unknown dedi ki...

Shimizu Zen :D blogda tanıttığım tüm ürünleri kendi bütçemden ayırdıklarımla alıyorum :) Şimdiye kadar hiç bir marka tanıtım amaçlı ürün yollamadı ama bir gün olursa mutlaka yazı sonunda belirtirim. Yalnız ben aldığımda kalemlerde %10 indirim vardı sanırım. Toplam fiyat üzerinden %10 indirimli almış oldum bende :)

bakimliolmakasktir dedi ki...

renkleri benim emily kalemlerime benziyor açıkçası emily ye 2tl vermek daha makul geliyor :)))

Unknown dedi ki...

bakimliolmakasktir, tabi ki herkes için daha uygun fiyatlı olan daha makul gözükücektir :) Emily kalemleride kullanıyorum ancak kurşun kalem şeklinde olması ve sürekli açmayı gerektirmesi benim için en büyük dezavantajı. İstediğim gibi ince çizgiler çekemediğim için sadece buğulu görünüm vermek isteğim makyajlarda far bazı ile kullanabiliyorum Emily kalemleri. Bir de ucu kırıldı koptu derken bir kalemi en fazla 3-4 kez kullanabiliyorum aynı hesaba geliyor :) Kalıcılık yönünden değerlendirirsem benim göz kapağımda Yves rocher'lar farkedilir derecede daha kalıcı. Söz konusu olan sadece renklerse evet Emily kalemler tüm ihtiyacı karşılayacaktır ;)

Unknown dedi ki...

kahverengi olana bayıldım ayrıca emilynin de gözü açıldı 2 kliralık kalemleri 7 liraya çıkarmışlar o yüzden bin kez yves rocherı tercih ederimn en azından fiyatlarda talebe göre dalganma yapmıyorlar:)

özge dedi ki...

bende mor hariç her renginden aldım geçen yıl hala kullanıyorum mükemmeller bencede:)

sevda s. dedi ki...

Ben de Özge'cimde görmüştüm ilk, hala alamadım ama aklımdalar :)

Kurbagapirenses dedi ki...

özellikle mor olana bayıldım :) ayrıca bende bloguma beklerim :) http://bugunnesursemm.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

goz icine siyah kalici kalem onerisi verirmisiniz