Çarşamba, Haziran 13, 2012

Maybelline Affinitone Concealer

Maybelline'den gider oldum madem devam edelim :)
Yine çok sevilen bir ürün bu concealer, yanlış hatırlamıyorsam benimde ilk aldığım kapatıcı buydu :)
Eski adı Everfresh'dı, daha sonra formülü ve ambalajı yenilendi ve 2 renkten oluşan renk sıkalasına bir orta ton eklendi. Fotoğraflarda görmüş olduğunuzda o ara renk 02 natural. Buğday tenlilere birebir uyum sağlayan ama daha esmerlerde açık kalan bir renk.




Ambalajı gloss tüpü gibi, bu yerine göre bir dezavantajken yerine görede avantaja dönüşebiliyor.
Ben pek sevmiyorum ambalajını, bunun sebebi hem içerisindeki süngeraplikatörle tam olarak yediremediğim için extra fırça kullanmayı gerektirmesi hem de göz altı gibi hassas bir bölge için pek hijyenik olmaması. Bu konuda en beğendiğim kapatıcı için TIK


Ürünün kapatıcılığı fotoğraflardan da anlayacağınız üzere zayıf, çok koyu halkalara sahipseniz ve tamamen kapansın istiyorsanız size göre değil. Hafif bir kapatıcılık sağlıyor ve aydınlık bir görünüm veriyor sadece. Ben daha doğal makyajlar yapmak istediğim günlerde kullanıyorum bu ürünü, bir de göz altımı yormak istemediğim zamanlarda :) Kişisel itiraflar gibi oldu ama neyse..:)







Ürün 7.5 ml, miktarı az sayılmaz aslında ama neden bilmem ben çok çabuk bitiriyorum. Sadece göz altıma kullanarak 2-3 hafta her gün kullanırsam rahatlıkla bitirebilirim. Fiyatı 14 tl civarında
Tüm sorularınız ve istekleriniz için buralardayım ;)
Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok: