Perşembe, Şubat 23, 2012

Oriflame Liselotte Watkins Set


Son zamanlarda denediğim Oriflame ürünleri içinde en beğendiğim bu seri oldu. 
Her şeyden önce kapları çok sevimliiii :)


Glossun rengine bayıldım. İçerisinde kesinlikle rahatsızlık vermeyen minik altın rengi ışıltılar var.
Kalıcılığı çok çok çok başarılı. 
Elimi defalarca kez yıkadığım halde pembeliği hala duruyordu.
Oriflame' ın dudak ürünlerinin minicik gelmesine alışmıştım artık :) bu ürün 15 ml gelince şaşırdım.





Rimel uzunluktan ziyade dolgunluk veriyor.
Şimdiye kadar denediğim oriflame rimeller içinde en başarılısı buydu.

Pudra, genellikle serinin içerisinde en beğenilen ürün olmuş ama benim birincim lipgloss.
Pudra çok ince yapılı olmasına rağmen yapay bir görüntü oluşturdu bende. Sevemedim.
Miktarı 6 gram :D pudra kullanmayı çok seven bir insan olarak sanırım 15 günde bitirebilirim






 Fotoğrafta elimin solunda pudranın uygulanmış halini görebilirsiniz.


 Bu serinin pudra ve rimelini şubat ayı indirim broşüründe, lipglossunu ise mart ayı kataloğunda gördüm.  Denk gelirseniz bir şans vermenizi tavsiye ederim. 
Sevgiyle kalın...


1 yorum:

Irmak dedi ki...

Oriflame' nin ürünlerini ben de beğenerek kullanıyorum, power shine lipglosslar benim favorim :)