Pazartesi, Şubat 13, 2012

İnglot AMC Gel Eyeliner - 77

Şimdiye kadar denediğim en kalıcı eyeliner :)
Sabah 6'da bu eyeliner ile yaptığım makyajın akşam 10'lara kadar hiç bozulmadan aynen kaldığını bilirim.





Gelin görün ki uygulaması biraz zorluyor. Sürdüğünüz yerde çok kısa sürede kuruduğu için hata yaptığınızda düzeltmeye çalışmak tam bir işkenceye dönüşüyor. Hem kullanımının zor olmasından hem de temizlerken uğraştırmasından dolayı pek fazla kullandığım söylenemez bu eyelinerı. 









Kutusunu sevemedim keşke biraz daha dar olsaymış, ürün zaten çok hızlı kuruyor 
Ağız kısmı bu kadar geniş olunca kullanım süresi kısa olucaktır :/ 
Ben bu eyelinerı alalı 8 ay oldu ama toplasanız 10 kere kullanmamışımdır :) 
ona rağmen kıvamı baya bi koyulaşmış



Renk yoğunluğu ve duruşu çok başarılı :)
Miktarı 5.5 gram ve fiyatı ben aldığımda 33 tl idi. 
İnglot'un bu eyeliner serisinin sarıdan maviye, pembeden yeşile geniş bir renk sıkalası var.
Özellikle aradığınız bir renk varsa bakmanızı tavsiye ederim.
Sevgiyle kalın...

5 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

bende kullanıyorum ama uygulamada hızlı olmak şart :D ayrıca fırcayı da hemen temizlemek lazım.. sende güzel günlerde kullan canım :D

itsbea dedi ki...

aynen cnm:)kuruyor mlsf:(

Unknown dedi ki...

busecim ben fırça sorununundan bahsetmeyi unutmuşum iyiki hatırlattın canım haklısın ;)

itsbea ;)

özge dedi ki...

ben bobbinin kullanıyorum hiç kuruma olmadı ve 1,5 yıl oldu diyebilirim:) Fakat kurusada bir rengi var aklımda ınglotun alıcam aklımda çünkü:)

Unknown dedi ki...

bende elimdekilerin bir kısmını tüketip bobbi brown'un eyelinerını denemeyi düşünüyorum özgecim oda benim aklımda ;) sen inglot'un hangi rengini alıcaksın?