Pazartesi, Ekim 18, 2010

Rival de Loop Rujlar



Flormar ve Golden Rose gibi markaların rujlarını 6-7 liradan alırken rossmann markası Rival de Loop rujları 2.5 lira gibi komik bir rakamdan almak şaşırtıcı. Genel olarak değerlendirdiğimde iki markanın rujlarından daha başarılı buldum. Kalıcılıkları beni kendilerine bağlamaya yetti.




Sol baştaki kırmızı rujum bir kapak kapatamama krizime kurban gitti :( sağlık olsun...




Gerçekten inanılmaz derecede kalıcı. Renk seçenekleri güzel, çok hoş tonları mevcut. Asla dudak çizgilerine dolup sizi çileden çıkarmıyor. Ancak sert yapıları ve dudakları kurutuyor olmalarıda olumsuz yönleri. Kokuları rahatsız edecek derecede değil. Bildiğimiz ruj kokusuna sahipler. Kesinlikle kullanmadan önce lip balm sürülmeli...




Benim en sevdiğim tonları sol baştaki kırmızı ve en sağdaki iki renk oldu. Swatch lardaki sıralama en üstteki numaralarını belirttiğim fotoğraftaki sıralama ile aynı.



Bu alttaki pembişte rival de loop young serisinden. Kabında ne kadar şirin dursada dudakta bu halinden eser yok. İçerdiği metalik simler dudakta hiç hoş durmuyor. Nemlendirme konusunda bu seri daha başarılı ve yapılarıda yumuşak; ancak kokusu benim için tam bir felaket. Mentollü desem değil şekerli desem değil, ikisinin arası bişi :( Swatch larda elimin en altındaki renk budur.




Tüm soru ve sorunlarınız için buralarda olacağım. Tekrar görüşene dek sevgiyle kalın...

8 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

Yaaaa bunlar çok güzeeel artık kozmetik alışverişi yapmıyorum İstanbula da rossmann açılsın komple orayı alıcam :)
Simyasercim peki bu markanın standı var mı yoksa raflara dizilmiş bikaç parça malzeme mi var ve gittiğinde rahat alışveriş yapabiliyo musun yoksa hemen dibinde bitip rahatsız ediyo mu görevliler? Şimdiden teşekkürler

Unknown dedi ki...

aman ezgi birazını bırak yahu başka kokoş kızlara kalsın:) evet canım standı var. ve bir çok ürün seçeneği maskeleri peelingleri bile var bu markanın zamanla denemeyi düşünüyorum. Farlarını denedim ama pek başarılı bulmadım.
Alışveriş ortamını çok seviyorum ben, görevliler hiç rahatsız etmiyor ama gözümden kaçmayan bir şey oldu geçen gün. 18 yaşlarında bir kız olay'in antiageing kremini almış görevliye krem hakkında bişi soruyordu. Görevlide o krem zaten size göre değil 30 yaş üstü, geri bırakın onu bekleyin ben gelip ürün göstereyim size deyip tersledi kızı O.o şok oldum kızıcağızda kalakaldı. Hiç sevmediğim bir tavırdı gerçekten ama rossmann'a mal etmemeli bu bir kişilik meselesi :/

B. dedi ki...

Tam diycektim ki Simyaser kalıcı rujlar yaz bize, hatun döktürmüş. Bir Rossmann bulunduğunda içine dalınacak sayende. :)

Unknown dedi ki...

:D tam yerinde bir yazı olmuş desene. Bir süre Rossmann ürünleriyle ilgili yazı yazmaya ara vermeliyim anlaşılan :D

Blush dedi ki...

Sondan bir onceki mat renge bayıldım çok şeker. Sanırım 101 numara oluyor.

Unknown dedi ki...

evet blush 101 numara bende kendime çok yakıştırdım onu..

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ben de en sondakı ruja bayıldım.
young resinin glosslarını tavsiye ederim.

kuruluk konusunda haklısın deenrken begenmeyım hiç sans vermemıstım.
ama bu yazıdan sonra 101i kapmaya gidebilirim

drycfc.blogspot.com

Unknown dedi ki...

bende aynı şekilde young serisinin glosslarını elime alıp geri bırakmıştım ama bu tavsiyeden sonra deniycem.