Pazar, Ekim 24, 2010

Avon Rose Gold Rujlar


Sanırım iki kampanya önce çıktı bu rujlar, hiç bir blogta ya da forumda swatch ına rastlamadım bende rastgele ikisini seçip aldım.



24k rujlardan pek bir farkı yok aslında. Sadece daha iyi nemlendiriyorlar gibi...



Renklerine gelinceee rose gold koyu bordo ve altın sim içeriyor. Gerçekten çok ağır bir ruj, herkesin kullanabileceği bir renk değil. Exclusive pink ise yavru ağzı ve oda altın renkli sim içeriyor. Açıkcası ben exclusive pink i daha çok beğendim. En azından günlük kullanıma daha uygun bir ruj.



Bu arada sim sim deyip durduğuma bakmayın o kadar büyük değiller. Yani ruju sürdükten sonra dudaklarınızı birbirine değdirdiğinizde onları hissetmiyorsunuz dersem yeterince açıklayıcı olurum sanırım. Ama sadece ışıltı denecek kadar da masum sayılmazlar. Rahatsız edecek bir tat ve kokuya sahip değiller.


Diğer renklerini denemeyi düşünmüyorum açıkçası, zaten çok sık kullanabileceğim rujlar değiller. Benim aklıma gelen yorumlar bunlar. Tüm soru ve sorunlarınız için buralarda olacağım, sevgiyle kalın...

2 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

swach arla fotoaalrın arasında bile renk farkı nasıl da oluyo. somon pembe arası bir sey bekelrken fotoya aldanıp baya baya pembe bir swach cıktı karsıma. sasırdımmm


ki ben numune görmeden katalogdan bakarak alıyorum üstelik.

güle güle kullan canım.
drycfc.blogspot.com

Blush dedi ki...

Bloğumda size küçük bir ödül var :)