Cumartesi, Haziran 27, 2009

heyecan dolu ilk yazı


eveeet sonunda ilk yazımla karşınızdayım. Şu sıcak yaz gününde evde sıkıntıdan patlamak üzereyken bilgisayarın başında buldum kendimi. İlk yazımı yazma zamanı geldiii, pastel mozaik(146 numara) ve pastel top allık(1 numara-karışık pembe). Görüntülerine vurularak aldığım bu iki allığımdan çok memnunum, simsiz ve pudramsı yapılarıyla yanaklarda gayet doğal bir renklendirme yapıyorlar. Günlük kullanım için kısa sürede vazgeçilmezim oldular. Mozaik allık özellikle buğday tenlilerde çok hoş bir görüntü veriyor; ama çok esmer tenlilerde kendini belli edebilir mi? -bilemiyorum. ancak pembe top allık eminim her tende güzel duracaktır. Hele de şu cıvıl cıvıl yaz günleri için en ideal renkler. Kalıcılık konusunda da orta diyebilirim, ne tüm gün yüzünüzde kalabilecek kadar dayanıklı, ne de 3-4 saat içinde uçup gidecek kadar dayanıksız. Eğer bi allıktan bekledikleriniz bundan fazla değilse sizin için ideal olabilirler. Benden şimdilik bu kadar kızlaar...

2 yorum:

ANTİGONE dedi ki...

Sen de benim gibi yeni sayılırsın blog dünyasında. Ben de 18 Haziran'da başlamıştım. Ama aramızda accık yaş farkı var sanırım!! Blogun hayırlı olsun. Hoşgeldin ;))

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim canım sende hoşgeldin:)) hem bloğuma hem blog dünyasına...
yoktur yoktur yaş farkı hem kadının yaşı olmazmış :P