Cumartesi, Haziran 27, 2009

golden rose - ultra brilliant volume lip gloss
















Golden rose un bu glosslarından almayan kalmışmıdır bilmiyorum, çünkü yaklaşık 3 hafta öncesine kadar bu glosslar bim mağazalarında 3.5 tl gibi komik bir fiyata satılıyordu ve gördüğüm kadarıyla markette gözüne ilişen bayanların %80 i bunlardan birer tane alıverdi. Şimdi gelelim ürün yorumlarına, canımız golden rose umuz bu ürünün dudakları dolgunlaştıracağını vaad etmiş. Şahsen ben alırken böle bir etkisi olduğunu bilmeden aldım. Eve gelip dudağıma sürdüğümde, tüm dolgunlaştırıcı glossların yaptığı gibi buda dudaklarıma o yanma hissini verince anladım ki gerçekten dudakları dolgunlaştırma gibi özelliği var. Dudakları orta kalınlıkta bir insan olarak daha büyük dudaklara hayır demem açıkçası:) fotoğrafa ilk baktığınızda eminim ki ilginizi çeken ilk şey renkleri olmuştur; ama bu sizi yanıltmasın eğer dudaklarınız koyu renkliyse (benim gibi) renklerini neredeyse hiç vermiyorlar. Dudakta küçük simler içeren parlatıcı gibi bir duruşları var. Kaldı ki serideki en canlı ve en koyu renkler bunlardı diğer açık renkler nasıldır bilemiyorum. Merak edenler için numaraları soldan sırayla 3,7,18 ve20. Tat ve kokularına gelince, şahsen bir ruj ya da gloss çok ağır bir kokuya sahip değilse rahatsız olmayanlardanım ancak bazı bayanlar bu konuda çok hassas olabiliyorlar. İşte o bayanlar için kötü bir koku ve tada sahip bu glosslar. Zannediyorum ki dudakları dolgunlaştırmak için kullandıkları kimyasallar neden oluyor bu kokuya. Yoksa bu kokuyu değiştirmemeleri 'golden rose bize kastın mı var?' sorusunu akla getirebilir:) şunuda söylemeliyim ki dudağınıza sürdüğünüzdüğünüzden 10 dk sonra koku uçup gidiyor. son olarak bu glossun kozmetikçilerdeki fiyatı 7-8 lira civarı aklınızda bulunsun.

Hiç yorum yok: