Pazar, Haziran 02, 2013

BİTENLER - 5 -


Bazılarını çok severek bitirdim 
Bazılarını bitsede kurtulsam diyerek :)
Avon pro to go rujlarını çok severdim, hatta bir kaç rengini stoklamışım ama sıkıldım sanırım. Bu da cherry glisten rengiydi. Yarısına kadar gelmişken mekanizması bozuldu :/
Oriflame Kapatıcı; sevmediğimden daha öncede bahsetmiştim, şükürler olsun bitti.
Avon kırık saç uçları için onarıcı serum, bilmeyen ve sevmeyen yoktur sanırım.
ve iki parfüm.. bu parfümleri yurtdışında yaşayan kuzenim getirmişti, ben başka hiç bir yerde görmedim, sağdaki oldukça kalıcı bir kış kokusuydu.


Bozulan rujlar, glosslar ve şeffaf rimel :)
Golden Rose rujlar eski seridendi ve kokuları inanılmaz kötüydü, iyiki bozuldular.
Cecile ruj 15 numara ise favori kırmızı rujumdu. Bu dördüncü alışımdı ancak bi daha alınmayacak, çok çabuk bozulan ve kokusu değişen bir ruj serisi malesef :/


Çöpe giden ojeler...


Rival de loop oje kurutucu sprey, Flormar'dan daha çok sevdiğimi söyleyebilirim. Minicik olmasına rağmen uzun süre gidiyor. Çantada taşımak, tatile götürmek için biçilmiş kaftan :)
Rival de loop makyaj temizleyici pedler, makyajı güzel temizliyorlar tekrar alınabilir.
Eyüp Sabri Tuncer vücut losyonu
Oriflame Oxygen Boost Krem fotoğraflara eklememişim ama aynı serinin göz kreminide bitirdim.


Avon Nemlendirici Saç Kremi, bitirdiğim bu kadar ürün içinden hemen gidip almak isteyeceğim tek ürün buydu, ancak sağolsun Avon satıştan kaldırmış. Saçı gerçekten nemlendiren ve inanılmaz güzel kokan bir üründü. Sprey şeklinde olmasınıda çok seviyordum, kullanması çok kolay geliyordu bana.
Gliss Sıvı Saç Kremi, az kullanıldığında hiç bir işe yaramayan, fazla kullanıldığında saçı hem kabartıp hemde yağlı gibi göstermeyi başaran ilk ve tek üründür sanırım. Bitmek bilmedi ama ben galip geldim :)
Avon dörtlü krem farlar, bir çok şekilde kullanmayı denedim ama nafile.. Çöpten başka bir şey değiller.

Bu aralar çok fazla bitenler yazısı göreceksiniz.
Kocaman bir bitenler poşetiyle geri geleceğim :)
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: