Pazar, Kasım 11, 2012

Tha Body Shop All In One Concealer

Çok uzun zamandır bu kadar nefret ettiğim bir ürün daha olmamıştı :)
İlk bakışta çok sevimli bir kapatıcı bu. Ambalajı klasik TBS ambalajları gibi oldukça şık. 2,3 gramlık minik mi minik sevimli mi sevimli görünen bir ürün aslında. 

Ama kullanınca işler değişiyor. Ben alırken makyajımın üzerine sadece aydınlatmak amacıyla sürmüştüm ve görüntüsünü çok beğenmiştim, yanılmışım! Evde kapatıcı olarak denediğimde tam bir hayal kırıklığıydı. Sürdükten sonra cilde yedirmek çok zor. Parmaklarımlada fırçaylada sürmeyi denedim ancak bir türlü istediğim görüntüyü elde edemedim.

Makyajımı yaptıktan 3-4 saat sonra, göz altımdaki tüm çizgiler yol yol görünüyordu, cilt o bölgedeki kapatıcıyı kusmuştu. Beyaz, yer yer toplanmış, çamurumsu bir görüntüyle karşılaşınca şok olmadım değil.




Kapatıcının orta kısmında yukarıda görüdüğünüz gibi şeffaf jelimsi bir bölge var. Bu sayede göz altını nemlendirmeyi vaad etsede bende daha ziyade kuruluğa sebep oldu. 








Kesinlikle tavsiye etmiyeceğim bir ürün.
Miktarı 2,3 gram, fiyatı 28.90tl idi.
Keyifli pazalar :)
Sevgiyle kalın...

3 yorum:

kozmetikperisi dedi ki...

çizgilere dolan ürünleri hiç beğenmiyorum,aldığım gibi çöpe...

özge dedi ki...

bende mağazada denemiştim bu ürünü elimin üzerinde ve çok pürüzlü durmuştu.

Unknown dedi ki...

bu all in one serisini ben beğenmedim açıkçası :(