Cumartesi, Ağustos 22, 2009

Bloğum ödüllendirildi :)

bloğum sevgili roxana tarafından bu ödüle layık görülmüş kendisine çok çok teşekkür ediyorum. ödülün bazı kurallarıda varmış kendimle ilgili 7 ilginç özelliği yazıp 7 ayrı kişiyi ödüllendirmeliymişim. öncelikle 7 kişi; (seçerken çok zorlandım yahu ödüllendirilmeyen kalmamış:)
didem
fragariac
beauty love
serrose
çikolatalı sufle
esra
amethyst
stil direktörü
önceden ödüllendirilen varsa kusura bakmasın gözden kaçırmış olabilirim.
gelelim 7 ilginç özelliğime aslında bana 7 madde yetmeyebilir. o kadar anormal yönlerim vardır ki annem babam illallah ettiler artık. aklıma ilk gelen 7 sini yazıcam buraya ama aramızda kalsın olurmu kızlar:) okuyun ve unutun çünkü bu özelliklerimi öğrenen bazı insanlar üzerine gitmekten ve beni bıktırmaktan zevk alıyorlar... niyeyse? mesela limon görmeye dayanamayan bir insana sürekli limon gösterip onun o acizliğinden zevk alırlar yaa işte onun gibi. (hiç sevmem o tip insanları)

1- benden hızlı hareket edebilen her türlü böcekten nefret eder ve aşırı korkarım. (hamam böceği, sinek, arı, örümcek, helede kırkayak. ay şimdi bile bi kötü oldum. karınca, kurt gibi yavaş hareket edenlerden korkmuyorum onlar çok sevimli geliyor hehe )

2- pek abartılı boyutlarda olmasada başa bela bir simetri hastalığım var. dikkat etmemeye çalışıyorum etrafımdaki cisimlere, şekillere ama dayanamıyorum bazen her şeyi simetrik yapmaya çalışıyorum. cisimler ve şekillere bakmayarak kendimi bi nebze kurtarıyorum tamam ama şöle bir tuhaflık var. Diyelimki elimi kapının koluna vurdum, aynı şekilde, aynı yere, aynı şiddetle diğer elimide vurmak zorundayım, hatta elimdeki vurduğum yerin diğer elimle simetrik olan noktasını bulup öle vurmalıyım 'vurmazsan ne olur ki' demeyin anlatılmaz yaşanır. mesela bir de misafirliğe felan gidildiğinde yanak yanağa öpüşürken 3 kez öpüşenler vardır. nasıl fitil olurum anlatamam insanları kendime çekip diğer yanağımıda öptürmem lazım yoksa bütün günüm zehir olur. hele de blog için ürün fotoğrafları çekerken halimi görmelisiniz;) gözlerimi kapatarak fotoğraf çekiyorum hehe blog temasını 3 kolonlu seçmemin nedenide bu simetri manyaklığı işte, ama sayfanın en üstündeki dallı budaklı o şekile bakmamak için elimden geleni yapıyorum. yoksa o şekle bir dalarsam 3 saat simetriğini oluşturmaya çalışırım kafamda. simyaser sende cidden manyakmışsın demeyin sakın benden beterleri var yazdıkları her kelimenin tersinide yanına yazıyorlar ( simyaser resaymis) neyse çenem düştü gene

3-aşırı azimli bir insanım, eğer bir şeyi çok istemişsem elde edene kadar çalışır didinir dururum asla peşini bırakmam.

4- duvarlara asılan ya da masanın üstüne felan konan fotoğrafların olduğu bir evde asla yalnız kalamam ve yalnız olmasamda o evde gece kalamam. resimlerin canlanacağını sanıyorum :)) o yüzden çok özensemde hiç bir zaman duvarları posterli bir odam olmadı ya da hiç bir zaman sevdiğim insanların fotoğraflarını çerçeveletip masama koyamadım.

5-kapalı yerde kalma korkumda var ;(
ama öle sinema salonu, metro, mağaza ... gibi geniş alanlarda tutan bir korku değil bu. Daha dar alanlarda sıkışıp kurtulamama korkusu. örneğin ranzalı yataklar olur yaa işte onun alt kısmında yatamam, kampta çadırda kalamam, küçük asansörlere binemem...

6-beğendiğim ürünleri depolamak gibi sevmediğim bir yönüm var mesela sevdiğim bir allığın bir tanesini her gün kullanımla en erken 2 yılda bitirebileceğimi bilsemde gider aynı allığın ikincisinide alırım.

7-hayal gücü ve yaratıcılığı oldukça yüksek bir insanım. Olmadık yerde olmadık şeyleri düşünüp uygulamaya sokabilirim.

11 yorum:

Esra Renkli Bir Hayat dedi ki...

çok teşekkür ederim canım buda benim ilk ödülüm :)))
çok mutlu oldum :)

Unknown dedi ki...

rica ederim canım daha nice ödüllere :)

Stil Direktoru dedi ki...

Canım mail atmışsın geldim ama göremedim sevgiler

Unknown dedi ki...

bir yanlışlık var heralde stil direktörüm mail attığımı hatırlamıyorum :(

Stil Direktoru dedi ki...

Dert değil canım mailini yapıştırdım buraya sevgiler

simyaser ,

bloğumda size bir ödül vaar :)

Unknown dedi ki...

aay çok pardon bi hata yapmışım sanırım kusuruma bakmayın. Oruç kafama vurdu heralde :)

Unknown dedi ki...

sevgili stil direktörü; 'vardır bu yanlışlıktada bir hikmet' diyerek bloğunuza baktım daha önce yapmamışsınız bu mimi. o nedenle sizide ekledim ödülü gönderdiklerim arasına. umarım hatamı biraz olsun affettirir:)

Stil Direktoru dedi ki...

Estağfurullah güzelim yazacağım vakit kısıtlı bu ara bana not aldım unuttum sanma lütfen :) Allah kabul etsin sevgiler.

Bu arada kelime doğrulamayı kaldırırsan bizler daha kolay yorum yazarız bilgine.

Unknown dedi ki...

tamam canım mesaj alınmıştır, teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

tesekkur ederiim simyaserciiimmm ilk odulum:)

Unknown dedi ki...

rica ederim canım kolay gelsin :)